Νέα από ΕλλάδαΠοδόσφαιρο
Τέρμα οι διακοπές για την Ξάνθη!

Ξεκινάει την «μίνι» προετοιμασία της για την επανέναρξη του πρωταθλήματος και τον αγώνα με τον ΠΑΣ Λαμία η ομάδα του ΑΟ Ξάνθης.
Οι χριστουγεννιάτικες διακοπές ολοκληρώθηκαν και οι παίκτες της Ξάνθης επέστρεψαν την Τετάρτη στα Πηγάδια.
Μετά τις καθιερωμένες ευχές, Μίλαν Ράσταβατς και ποδοσφαιριστές των ακριτών ξεκίνησαν να γυμνάζονται, δίνοντας έμφαση στις ασκήσεις φυσικής κατάστασης και στην κατοχή μπάλας. Μπρίτο και Καμαρά συνέχισαν τα προγράμματα αποθεραπείας τους.
Στις 7/1 η ομάδα της Ξάνθης θα ταξιδέψει στη Λαμία και αγωνιστεί στο ΔΑΚΛ απέναντι στον ΠΑΣ Λαμία για την 16η αγωνιστική και πρώτη του δεύτερου γύρου της SuperLeague.











