Μειώνονται οι φίλαθλοι στα γήπεδα της Κύπρου

Χρόνο με τον χρόνο μειώνονται τα εισιτήρια στο κυπριακό πρωτάθλημα…
Μειώνεται χρόνο με το χρόνο ο αριθμός των εισιτηρίων στο κυπριακό πρωτάθλημα, αφού οι άλλοτε αριθμοί των 600 και των 500 χιλιάδων φαίνεται να αποτελούν πλέον παρελθόν με τους οπαδούς και τους φιλάθλους να απέχουν από τα γήπεδα είτε με αφορμή την κάρτα φιλάθλου, είτε λόγω του ότι το ποδοσφαιρικό προϊόν δεν είναι αυτό που θα ήθελαν.
Αξίζει να αναφερθεί ότι μόνο πέρυσι κατά την περίοδο 2016-2017 κόπηκαν μόνο 403,207 χιλιάδες με μείωση κοντά στις 96 χιλιάδες από την περίοδο 2004-2005 όταν και κόπηκαν 499,559 χιλιάδες εισιτήρια. Τα χαμηλά ποσοστά προσέλευσης στα γήπεδα άρχισαν να εμφανίζονται από την περίοδο 2013-2014 όταν τα οικονομικά προβλήματα σε ομάδες άρχισαν να γίνονται πιο εμφανή.










