Νέα από ΕλλάδαΠοδόσφαιρο

Τέλος και επίσημα…

Η ΠΑΕ Ξάνθη ανακοίνωσε την λύση της συνεργασίας με τον Αλφρέδο Μεχία.

Η θρακιώτικη ομάδα ευχαρίστησε τον ποδοσφαιριστή για την προσφορά του στους «ερυθρόλευκους» και του ευχήθηκαν καλή σταδιοδρομία.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Ο Α.Ο. ΞΑΝΘΗ Π.Α.Ε. ανακοινώνει το τέλος της συνεργασίας της με τον επαγγελματία ποδοσφαιριστή Αλφρέδο Μεχία.

Τον ευχαριστούμε για την προσφορά του και του ευχόμαστε καλή συνέχεια στην ποδοσφαιρική του σταδιοδρομία.

Διαβάστε επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *


Back to top button