Νέα από ΕλλάδαΠΑΣ ΛΑΜΙΑΠοδόσφαιρο
Ο διαιτητής του Ξάνθη – ΠΑΣ Λαμία!

Δείτε ποιον όρισε η ΚΕΔ να διευθύνει την αναμέτρηση της 20ης αγωνιστικής ανάμεσα στην Ξάνθη και τον ΠΑΣ Λαμία.
Πριν από λίγα λεπτά, η ΚΕΔ ανακοίνωσε τους διαιτητές της 20ης αγωνιστικής, η οποία θα βρει τον ΠΑΣ Λαμία να παίζει εκτός έδρας με την Ξάνθη.
Στη δύσκολη αναμέτρηση αυτή για τον ΠΑΣ, διαιτητής ορίστηκε ο Γεώργιος Λάμπρου από την ΕΠΣ Ευβοιας με βοηθούς τους Νικόλαο Σάββα από την ΕΠΣ Σερρών και τον Γεώργιο Γαννίκο από την Πιερία.
Τέταρτος διαιτητής θα είναι ο Πανυτσίδης από την Κοζάνη.
Πιο αναλυτικά:










