Νέα από ΕλλάδαΠΑΣ ΛΑΜΙΑΠοδόσφαιρο

Ο διαιτητής του Ξάνθη – ΠΑΣ Λαμία!

Δείτε ποιον όρισε η ΚΕΔ να διευθύνει την αναμέτρηση της 20ης αγωνιστικής ανάμεσα στην Ξάνθη και τον ΠΑΣ Λαμία.

Πριν από λίγα λεπτά, η ΚΕΔ ανακοίνωσε τους διαιτητές της 20ης αγωνιστικής, η οποία θα βρει τον ΠΑΣ Λαμία να παίζει εκτός έδρας με την Ξάνθη.

Στη δύσκολη αναμέτρηση αυτή για τον ΠΑΣ, διαιτητής ορίστηκε ο Γεώργιος Λάμπρου από την ΕΠΣ Ευβοιας με βοηθούς τους Νικόλαο Σάββα από την ΕΠΣ Σερρών και τον Γεώργιο Γαννίκο από την Πιερία.

Τέταρτος διαιτητής θα είναι ο Πανυτσίδης από την Κοζάνη.

Πιο αναλυτικά:

Διαβάστε επίσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *


Back to top button