Ο Πάνος Σάπιος ντύθηκε στα κιτρινόμαυρα του Άρη
Όπως πρώτο σας ενημέρωσε το απόγευμα της Τρίτης, το Διπλό Μαρκάρισμα του LamiaPolis 87,7, ο Πάνος Σάπιος είναι παίκτης του Άρη Αγ. Κωνσταντίνου.

Όπως πρώτο σας ενημέρωσε το απόγευμα της Τρίτης, το Διπλό Μαρκάρισμα του LamiaPolis 87,7, ο Πάνος Σάπιος είναι παίκτης του Άρη Αγ. Κωνσταντίνου.
Την ενίσχυση της αμυντικής του γραμμής με την απόκτηση του Πάνου Σάπιου ανακοίνωσε ο Άρης Αγίου Κωνσταντίνου, συνεχίζοντας τον σχεδιασμό του ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου στην Α’ Φθιώτιδας.
Ο έμπειρος αριστερός αμυντικός εντάσσεται στο ρόστερ των «κιτρινόμαυρων», προσθέτοντας ποιότητα και πολύτιμες παραστάσεις στην αριστερή πλευρά της άμυνας. Την περασμένη σεζόν αγωνίστηκε με τη φανέλα της Α.Ε. Καλυβίων, ενώ στο παρελθόν έχει περάσει από τον Ηρακλή Ροδίτσας και το Μαυροβούνι Λάρισας, αποκτώντας σημαντικές εμπειρίες στην ποδοσφαιρική του διαδρομή.
Στον Άρη εκφράζουν την ικανοποίησή τους για την ολοκλήρωση της μεταγραφής, ευχόμενοι στον ποδοσφαιριστή μια χρονιά με υγεία και επιτυχίες.
Η ανακοίνωση του συλλόγου:
«Ο Α.Σ Άρης Αγίου Κωνσταντίνου ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με τον ποδοσφαιριστή Πάνο Σάπιο, ο οποίος έρχεται να ενισχύσει την ομάδα μας στο αριστερό άκρο της άμυνας.
Ο Πάνος αγωνίστηκε την περσινή χρονιά στην Α.Ε Καλυβίων ενώ στο παρελθόν έχει φορέσει τις φανέλες του Ηρακλή Ροδίτσας και του Μαυροβουνίου Λάρισας, αποκτώντας σημαντικές εμπειρίες και παραστάσεις.
Τον καλωσορίζουμε στην ομάδα μας και του ευχόμαστε υγεία και πολλές επιτυχίες με τα κιτρινόμαυρα!
Καλώς ήρθες Πάνο! 💛🖤»












