Β΄ ΦθιώτιδαςΜεταγραφέςΤοπικό Ποδόσφαιρο

Τέσσερα «ναι» στον Ελατειακό για τη νέα σεζόν

Ξεκίνησε ο σχεδιασμός του ΑΟ Ελατειακού ενόψει της αγωνιστικής περιόδου 2026-2027, με τη διοίκηση του συλλόγου να ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας της με τέσσερις ποδοσφαιριστές.

Ξεκίνησε ο σχεδιασμός του ΑΟ Ελατειακού ενόψει της αγωνιστικής περιόδου 2026-2027, με τη διοίκηση του συλλόγου να ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας της με τέσσερις ποδοσφαιριστές.

Συγκεκριμένα, τη φανέλα του Ελατειακού θα συνεχίσουν να φορούν και τη νέα σεζόν οι:

  • Παναγιώτης Σινγκ
  • Γιάννης Καφετζάκης
  • Βαγγέλης Ντάλας
  • Δημήτρης Καραβίδας

Οι τέσσερις ποδοσφαιριστές αποτελούν σημαντικά μέλη του ρόστερ και η παραμονή τους δίνει συνέχεια στον βασικό κορμό της ομάδας, με τον Ελατειακό να προχωρά στον σχεδιασμό του με στόχο να παρουσιαστεί ανταγωνιστικός στο νέο πρωτάθλημα.

Η ανακοίνωση του συλλόγου:

«Η διοίκηση του ΑΟ Ελατειακού είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει τις ανανεώσεις των εξής ποδοσφαιριστών για την σεζόν 2026-2027:

• Παναγιώτης Σινγκ
• Γιάννης Καφετζάκης
• Βαγγέλης Ντάλας
• Δημήτρης Καραβίδας

Τους ευχόμαστε καλή σεζόν με υγεία!»

Διαβάστε επίσης

Back to top button