Τέσσερα «ναι» στον Ελατειακό για τη νέα σεζόν
Ξεκίνησε ο σχεδιασμός του ΑΟ Ελατειακού ενόψει της αγωνιστικής περιόδου 2026-2027, με τη διοίκηση του συλλόγου να ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας της με τέσσερις ποδοσφαιριστές.

Ξεκίνησε ο σχεδιασμός του ΑΟ Ελατειακού ενόψει της αγωνιστικής περιόδου 2026-2027, με τη διοίκηση του συλλόγου να ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας της με τέσσερις ποδοσφαιριστές.
Συγκεκριμένα, τη φανέλα του Ελατειακού θα συνεχίσουν να φορούν και τη νέα σεζόν οι:
- Παναγιώτης Σινγκ
- Γιάννης Καφετζάκης
- Βαγγέλης Ντάλας
- Δημήτρης Καραβίδας
Οι τέσσερις ποδοσφαιριστές αποτελούν σημαντικά μέλη του ρόστερ και η παραμονή τους δίνει συνέχεια στον βασικό κορμό της ομάδας, με τον Ελατειακό να προχωρά στον σχεδιασμό του με στόχο να παρουσιαστεί ανταγωνιστικός στο νέο πρωτάθλημα.
Η ανακοίνωση του συλλόγου:
«Η διοίκηση του ΑΟ Ελατειακού είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει τις ανανεώσεις των εξής ποδοσφαιριστών για την σεζόν 2026-2027:
• Παναγιώτης Σινγκ
• Γιάννης Καφετζάκης
• Βαγγέλης Ντάλας
• Δημήτρης Καραβίδας
Τους ευχόμαστε καλή σεζόν με υγεία!»











